vPlan Go biedt steeds meer mogelijkheden. Nieuwe functionaliteiten in de app zijn onder andere het dupliceren, het verwijderen en het verplaatsen naar de backlog van een kaartje. In dit artikel wordt uitgelegd hoe deze drie opties werken werkt.
Open een geplande kaart in de vPlan Go app via het dashboard of de kalender.
Wanneer je een kaartje geopend heb zie je rechtsboven drie puntjes, zoals hieronder aangewezen. Open dit menu.
Je ziet nu de verschillende acties die uitgevoerd kunnen worden met een kaartje.
Wanneer je een kaartje dupliceert wordt deze nogmaals aangemaakt in je planning. Het kaartje staat er nu dubbel in.
Selecteer de optie 'Verplaats naar backlog'. Het kaartje is nu beschikbaar in de backlog en kan vanuit daar opnieuw gepland worden.
Lees hier meer over de backlog in de app.
Ook kun je een kaartje helemaal verwijderen uit de planning. Klik hiervoor op de knop 'Verwijder'. vPlan Go vraagt om een extra bevestiging, selecteer nogmaals 'Verwijder kaartje' en deze verdwijnt uit je planning.